مرکز آموزش عالی شهید باهنر تهران

ارزیابی عملکرد سالانه ( مرحله اول ویرایش مشخصات )

با احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران محترم، در اجرای نامه  شماره 730/3362/50000 مورخ 27/03/96 معاونت محترم نظارت و ارزیابی،  دوره ارزیابی کیفیت عملکرد اعضای غیر هیأت علمی، مدرسان، دبیران، مأموران اداری و آموزشی برای نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی در دوره 01/07/1395 تا 31/06/1396 طراحی، تدوین و ابلاغ شده است. شایسته است نکات ذیل را رعایت فرمایید:

1-ارزیابی عملکرد در این دوره مطابق دوره قبل به صورت اینترنتی و از طریق سامانه به آدرس(10.9.29.90) انجام می پذیرد.

2-ارزیابی شونده موظف است از تاریخ 02/04/1396 لغایت 22/04/1396 به سامانه به آدرس فوق الذکر مراجعه نموده و با کد کاربری(کد ملی) و رمز عبور(کد ملی) وارد سامانه شده و به بررسی صحت و درستی مشخصات فردی و شغلی خویش(خصوصا پست سازمانی و مسئول بلافصل) بپردازد و در صورت مغایرت درخواست ویرایش مشخصات را با درج مواردی که باید تغییر یابد در سامانه ثبت نماید.

3-به ارزیابی شوندگان و ارزیابی کنندگان توصیه و تأکید می گردد که در اولین فرصت نسبت به تغییر رمز و همچنین بارگذاری عکس پرسنلی خود اقدام نمایند، مسئولین تبعات عدم انجام کار بر عهده ذینفع می باشد.

4- شایسته است همکاران محترم نسبت به انتخاب مسئول بلافصل مطابق جدول شماره 3 و درخواست ویرایش مطابق فایل راهنما، که هر دو پیوست نامه می باشند، اقدام نمایند.

5- بازه زمانی اعلام شده جهت بررسی مشخصات و در خواست ویرایش به هیچ عنوان قابل تمدید نیست، لذا شایسته است همکاران محترم در بازه زمانی اعلام شده نسبت به این مهم اقدام نمایند، مسئولیت تبعات عدم انجام کار بر عهده ذینفع می باشد.

 

جدول شماره (11) دستورالعمل : تقویم اجرایی ارزیابی عملکرد سالانه کارکنان

ردیف

فعالیت

مسئول مربوطه

زمان

1

ابلاغ دستورالعمل ارزیابی عملکرد سالانه  96 - 1395

دفتر نظارت

27/3/96

2

ورود ارزیابی شوندگان به سامانه و بررسی مشخصات فردی و شغلی خصوصا پست سازمانی و ارزیابی کننده (مسئول بلافصل) و سایر موارد و درخواست ویرایش مشخصات در صورت مغایرت با ذکر موارد

کلیه کارمندان دانشگاه

17/4/96 لغایت 30/4/96

3

بررسی درخواست های ویرایش مشخصات در سامانه و تغییر و تایید موارد خواسته شده و یا درخواست اضافه نمودن کاربر جدید

مسئول نظارت سازمان/استان

17/4/96 لغایت 30/4/96

4

بررسی مجدد اطلاعات پرسنلی توسط کاربران جهت اطمینان از صحت تغییرات انجام شده

کلیه کارمندان دانشگاه

31/4/96 لغایت 6/5/96

5

آماده سازی سامانه  جهت درج شاخص های اختصاصی

مدیر سامانه

31/4/96 لغایت 6/5/96

6

درج و ثبت شاخص های اختصاصی توسط کاربران

کلیه کارمندان دانشگاه

7/5/96 لغایت 20/5/96

7

ویرایش و تایید شاخص های اختصاصی کاربران توسط ارزیابی کننده  |مسئول بلافصل|

ارزیابی کنندگان

|مسئولان بلافصل|

7/5/96 لغایت 20/5/96

8

آماده سازی سامانه جهت انجام خودارزیابی کاربران در سطح شاخص های عمومی و اختصاصی

مدیر سامانه

1/7/96 لغایت 10/7/96

9

خودارزیابی و امتیاز دهی به شاخص های عمومی و اختصاصی تعیین شده در سامانه

کلیه کارمندان دانشگاه

10/7/96 لغایت 21/7/96

10

امتیازدهی، ویرایش و تایید نمرات خودارزیابی کارکنان توسط مسئولان بلافصل

ارزیابی کنندگان

|مسئولان بلافصل|

22/7/96 لغایت 5/8/96

11

کنترل امتیازات ارزیابی عملکرد کارکنان|خصوصا شاخص های عملکردی| و بررسی مستندات مربوطه و تطابق نمرات با مفاد دستورالعمل و تایید ثبت نمرات تغییر یافته

مسئول نظارت سازمان/استان

6/8/96 لغایت 19/8/96

12

مشاهده نمرات و ثبت اعتراض کارکنان به نمرات ارزیابی در صورت لزوم

کلیه کارمندان دانشگاه

20/8/96 لغایت 26/8/96

13

بررسی و رسیدگی به اعتراضات ثبت شده در سامانه

مسئول نظارت سازمان/استان

27/8/96 لغایت 3/9/96

14

آماده سازی گزارشات و کارنامه عملکرد

مدیر سامانه

4/9/96 لغایت 10/9/96

15

اعلام اتمام دوره ارزیابی و تهیه گزارشات مربوطه از جمله فهرست امتیازات نهایی ارزیابی عملکرد کارکنان از سامانه جهت ارائه به واحدهای ذیربط| منابع انسانی و...  | جهت هرگونه اقدام

مسئول نظارت سازمان/استان

11/9/96

16

گزارش گیری از امتیازات نهایی ارزیابی عملکرد توسط ارزیابی شوندگان در سه نسخه و تایید مراجع تعیین شده |کارنامه عملکرد|

کلیه کارمندان دانشگاه

11/9/96 لغایت 30/9/96

17

آغاز فرایند ارزیابی دوره بعدی  تفاهم نامه در جهت تدوین شاخص های اختصاصی

دفتر نظارت

1/10/96

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت دریافت راهنمای مربوطه به فایل پیوست مراجعه فرمایید.